LOGO_H.png

תמיכות שנה 2025

טפסים לבקשת תמיכה לשנת 2025 מעיריית הרצליה.

1) מס' הבקשה
(למילוי ע"י הוועדה)
הבקשה התקבלה בועדת תמיכות בתאריך
(למילוי ע"י הוועדה)
*סיסמה חדשה: (8 תווים לפחות)
*אימות סיסמה:
שם המוסד
(השם המלא כפי שרשום ברשם העמותות או ברשם התאגידים)
מס' רישום (מס' עמותה/חברה)
2)
לסיוע בפעילות המוסד בתחום
(בכל שורה בטבלה יש לסמן תחום אחד בלבד)
סכום התמיכה המבוקש
(יש למלא את סכום התמיכה המבוקש לתחום הנתמך בלבד)
פעולות או פרוייקטים עבורם מתבקשת התמיכה
(עבור כל תחום בנפרד)
3) האם המוסד נתמך בשנים קודמות על-ידי הרשות המקומית ?
אם כן, באילו שנים נתמך על-ידי הרשות המקומית ?
טלפון:
פקס:
דואר אלקטרוני:
איש קשר:
יש למלא פרטי איש קשר עדכני שמבין ומטפל באופן ישיר בבקשת התמיכה
7) מקסימום 250 תווים
שם החבר תעודת זיהוי למורשי חתימה (*) עובד בעמותה (*) תפקידו בעמותה עובד ברשות המקומית (*) תפקידו ברשות המקומית
(*) סמנו V אם חבר העמותה הינו מורשה חתימה ,עובד בעמותה ו/או עובד ברשות המקומית
שם הבנק הסניף מס' הסניף מס' חשבון שמות מורשי חתימה ביחד/לחוד
סמן ב V האם מורשי החתימה ביחד

12) התועלת שתהיה לציבור מהתמיכה המבוקשת והנהנים הישירים:

תחומים נתמכים התועלת שתהיה לציבור מהתמיכה המבוקשת בתחום הנתמך באיזה דרך ומידה הנהנים הישירים משתתפים במימון ההוצאות בפרויקט הנתמך
תאריך
שם היו"ר
חתימה
תאריך
שם מורשה החתימה ותפקידו
חתימה

14) פרטי רואה החשבון של המוסד הציבורי

שם רואה חשבון / משרד רואי חשבון
איש קשר
טלפון
לתשומת ליבכם , חובה לצרף אישור רואה חשבון לטופס הבקשה כנדרש במסמכים השנתיים
הנחיות להגשת טופס הבקשה
לאחר השלמת כל הפרטים בטופס הבקשה הנכם מתבקשים לבצע את ההוראות המפורטות להלן:
1. יש לשמור את טופס הבקשה.
2. יש להדפיס את הטופס במלואו .
3. יש להחתים את יו"ר העמותה ומורשה חתימה נוסף במקום המיועד לכך בסוף הטופס.
4. יש לסרוק את הטופס החתום ולצרפו במקום המיועד לכך במסמכים השנתיים.